Jauna sezona jaunas automašīnas

01-мар, 21;40 work 1220
Bet piloti ir tie paši. Pasaules rallija čempionāts šogad sākās ar posmu Zviedrijā. Pirmo reizi ātrumposmos skatītāji varēja vizuāli redzēt izmaiņas sporta inventāra izbūves nolikumā. Automašīnas pārgāja uz S2000 formātu ar vienas un sešas litru desmitdaļas motora tilpumu un standartizētu ātrumkārbu. Tiesa, šādas izmaiņas gandrīz nekādi neietekmēja dinamiku. Taču spēku sadalījums starp līderiem ir radikāli atšķirīgs, salīdzinot ar pagājušā gada čempionātu. Ziemas posmā uzvarēja Miko Hirvonens. Septiņkārtējais čempions Sebastjēns Lēbs finišēja tikai sestais. Komandas līdera pārinieks Jari-Matti Latvala ar vairāk nekā pusminūtes atpalicību nostiprinājās trešajā pozīcijā. Starp viņiem, uzrādot otro posma laiku, bija jaunais norvēģu pilots Mads Ostbergs. Jau no pirmajiem sacensību kilometriem viņš vajāja Ford rūpnīcas komandas pilotus. Un, lūk, vēl viens pretendents uz goda pjedestālu – Peters Solbergs – līdz pēdējam uzrādīja izcilus rezultātus, lai gan, kā izrādījās, viņš atņēma sev iespēju uzvarēt pat pirmajā dienā. Pēdējā ātrumposmā norvēģis aizņēma daudz laika, tīrot sprauslas, un galu galā viņš piekto pozīciju atdeva Sebastianam Ožjē. Ar panākumiem pasaules rallija arēnā var lepoties arī ukraiņi. P-WRC klasē otro pozīciju izcīnīja Jurija Protasova un Adriana Aftanazieva ekipāža. Taču nākamajā dienā kijevietis vienreiz paguva paviesoties sniega kupenā, kur faktiski rakņājoties zaudēja četras minūtes.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/