Koncepcija Terrain Adventurer

10-фев, 15;35 work 1191
Terrain Adventurer koncepcija ir Patrika Klārka projekts, kurš absolvējis Koventrijas transporta universitāti (Anglija).

 Konceptauto nosaukums burtiski nozīmē "nelīdzenā apvidus piedzīvojumu meklētājs". Dizainers piegāja šī darba tapšanai ar īpašu atbildību, iepriekš noskaidrojot visas detaļas par problēmām un grūtībām, ar kurām ikdienas realitātē saskaras parastie autopārvadātāji. Pētījuma gaitā Klārks rūpīgi izvērtēja visas autovadītāju darba īpatnības dažādos sarežģītos apstākļos, pēc kā piedāvāja savu risinājumu visām problēmām.Izrādās, ka galvenās grūtības rodas tad, kad riteņi iestrēgst dubļos vai. purvs, kā arī tad, kad to saķere ir nepietiekama, lai pārvarētu stāvas nogāzes.

 Rezultātā problēmas risinājums radās dabiski: vairāku riteņu integrēšana ar pilnpiedziņas aprīkojumu. Tomēr tas vēl nav viss. Ja 10 riteņu piedziņas konceptauto ar šādu arsenālu nevar pārvarēt ceļa apstākļus, tad līdz šim var nonākt esošā izvelkamā sistēma, kas aprīkota ar kāpurķēdi, kas atrodas transportlīdzekļa centrālajā daļā un ir paredzēta papildu saķeres nodrošināšanai. glābšana.Nākamā problēma kravas automašīnu vadītājiem ir savienojošo mehānismu un kabeļu apledojums starp traktoru un piekabi gan mitrā, gan aukstā laikā. Terrain Adventurer to atrisina, integrējot gumijas pārsegu, kas aizsargā svarīgas transportlīdzekļa daļas. Automašīnas vējstikls ir bez balstiem un harmoniski izliekas ap visu salonu, kas nodrošina ideālu daudzdimensiju panorāmas skatu uz ceļu. Turklāt sešu priekšējo lukturu komplektu, kā arī liela mēroga atpakaļskata spoguļu klātbūtne palīdz vadītājam skaidri redzēt. Piekļuve automašīnas kabīnei tiek veikta, izmantojot izvelkamas kāpnes, kas paslēptas pie priekšējiem riteņiem. Tāpat ir iespēja palielināt konceptauto kravas telpu par 3 metriem akordeona veidā ar papildus gumijas korpusa palīdzību, kas atrodas kravas nodalījuma vidū. Piekabē aizmugurējās durvis var atvērt vertikāli un horizontāli, tādējādi nodrošinot vieglāku piekļuvi pārvadātajai kravai. Pēdējā laikā lielu popularitāti guvusi lietotu puspiekabju tirdzniecība, tāpēc tās var izmantot arī kombinācijā ar aprakstīto transportu. Dizaineris piedāvā aprīkot konceptu ar turbokompresoru 16 litru V-veida astoņu cilindru spēka agregātu no vācu koncerna Mercedes. Automašīnas paredzamie izmēri ir šādi: garums - 12 m, platums - 2,5 m, augstums - 3,6 m.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/